lauantai 28. tammikuuta 2012

'mun piti voittaa lotossa ainakin ja lentää kauniiseen Pariisiin'

Tosiaankin...kun olen tätä 'kaikki mulle heti nyt' -persoonaa, niin en oikein osaa säästää. Nyt vaan kun päätin, että tahdon mullistaa mun koko vaatekaapin oikein kunnolla, ei oikein tää mun tapa käyttää rahaa sovi yhteen tän suunnitelman kanssa. 

Tarvitsisin...

Parit uudet kangaskengät Vansseja ja Converseja, muutamat korot, kumpparit ja maiharit
Lisää kuvioita, värejä, mekkoja ja hameita, yksityiskohtia, ruutuja, raitoja, siksakkia, nappeja.
Huiveja, laukkuja, tupsuja, vöitä, koruja, kelloja, naruja ja nauhoja.


























~tanita



2 kommenttia:

  1. ihania tän postauksen kuvat! :)

    http://ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)! täytyypä käydä kurkkaileen sunkin blogin puolelle (:

      Poista