maanantai 31. lokakuuta 2011

Koeviikko alkaa N.Y.T nyt!

Se on sit huomenna koeviikko ja mulla harvinaisen helppo semmoinen:) tässä kurssissa ainoostaan kuvia, musiikki, liikka, pitkämatikka ja kemia...elikkäs melko helppo on vaikka nuo kemia ja matikka ei ookkaan kovin piece of cake. Huomenna olis tiedossa musiikin kuuntelu- ja teoria koe..mää en vaan tajua miks noi klassiset ei jää mun päähän millään, no tunnustan mä Finlandian mut se olikin melkein siinä sitten:) vois alkaa kuunteleen niitä juuuh, mut semmosta matikan koe on vasta perjantaina ja Kemia ens maananataina. Enköhän mä tästä koeviikosta selviä!

Hauskaa viikkoa kaikille!!!

~tanita

Ps. Odottelen että mun uus iPhone tulee...ei vaan osaa noi liikkeet, kun perjantaina piti tulla. Ja tällähetkellä pikkuveljen iPad kokeilussa. Nyt ei valitettavasti kuvia.

2 kommenttia:

  1. Voi, koita kestää!! Tiiän NIIN ton tunteen!! :D

    VastaaPoista
  2. Juu koitetaan pitkänmatikan koe oli just eilen...ja tälleen tein sen kuumeessa +38°C

    VastaaPoista