lauantai 1. lokakuuta 2011

Is it october already?

Herättiin Saanan kans siinä aamulla puol kuuden aikaan ja siitä asti oon ollu virkee kun peipponen mutta silti oon ihan pihalla, mun synttärit on yheksän päivän päästä enkä oo oikein tiedostanut sitä. Loppu vuoden lapsi kun oon niin se on sitten ens Perjantaina meikäläisenkin Sweet 16 vihdoinkin! Vaikka onhan se toisaalta ihan sama paljon on ikää...joskus niitä vuosia lisää tulee kuitenkin. Oon varmaan aina pienestä pitäen toivonut että kumpa oisin jo 16-vuotias iso tyttö, mutta faktahan on se että 16 vuotta on melko vähäsen vaikka en itse ole enempää vielä elänytkään ja ei musta niin kauheen aikuismainen ja "iso tyttöisyys" välity...riippuen tietysti tilanteista. Mutta ikä on vaan numeroita niinkun eilen illalla huomasin, tutustuin uuteen ihmiseen ja olin varmaan fiksun näkönen kun tuijotin kuin hullua, kun mulle kerrottiin että tämä uusi tuttavuus oli -97 :DD se oli kyllä jotain niin uskomatonta! En oo paljoo aikaa viettänyt nuorempien kanssa, mutta tää olis voinut hyvin olla -94 tai vaikka vanhempikin:) oli sekä fyysisesti että henkisesti ikäisiään edellä sen verran että huhhuh.

No mutta rakennampa aasin sillan tähän näin ja totean kuinka kaunis päivä tuolla onkaan :) kävin vähäsen kuvailemassa ihan omassa pihassa kylläkin ja kurkkasin vähäsen puiston puolellekkin, mutta en sen enempää kuin että tänne sain pari kuvaa ihanasta aurinkoisesta syyspäivästä. Enjoy:












Ja ainiin teen nyt teille kaikille tämmöisen piristävän mielikuvan kun voitte kuvitella kun ongin puhelintani vessanpöntöstä(ihan puhdasta vettä oli onneksi) pudotin nimittäin tuon iPhone4:seni sinne ja se ihmekyllä toimii toistaiseksi ihan jotenkuten...tosin akku taisi mennä, mutta pieniä vikoja :D

Niin ja tänään on vielä KALUbileetkin ompas sitä hälinää:)) se on onneksi koulun järjestämä juttu, niin voi perustella sillä miksei ole läksyt tehtynä :D no ei vaiskaa..kyllä ne läksyt pitää hoitaa!

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti