torstai 29. syyskuuta 2011

I watch the sun go down like ev´ry one of us I´m hoping that the dawn will bring a sing..

Ajatukset on selkeästi tai vähän vähemmän selkeästi tulevassa viikonlopussa (it might be worst weekend ever!) no tuskimpa, mutta se riippuu kuinka juhliminen riistäytyy ihmisiltä käsistä:) ja ihmisillähän tarkoitan kaikkia muita paitsi itseäni:D Huomenna meen Saanalle yöksi ja sinne tulee sitten pari tuttua viettään iltaa meidän kanssa;) sitten Lauantaina aamulla taivasteleen Kauppiksen avoimiin oviin kattoon kuinka Saana suoriutuu jostain (hieman mulle jääny hämärän peittoon) tehtävästään. Ja sitten Lauantai-iltana odotetut KALU BILEET Bravo Plazzassa!

Huomenna on Perjantai! Rakastan! Niin ihana juttu kun olla ja voi! Ihan yli ihanaa! 2h musiikkia ja 2h pesistä ja kotio <3 jeeees kyllä mun kelpaa ja mää oon taas jatkanu pianon soittoo! Oon ihan yyber tyytyväinen itseeni, kun oon soittanu kerran päivässä ja ihme kyllä mää pidän siitä! Ei tunnu enään pakkopullalta:))

Tätä soittelen pianolla parhaillaan <3

Ps. Sori tää kuvien vajaus, kun ei tuu oteltua arkena kuvia niin ei voi mitään, koitan paikkailla musiikeilla ja sitten viikonloppusin tulee kuvia kyllä LUPAAN! :)

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti