sunnuntai 18. syyskuuta 2011

On the deck
















Laivalle mää sitten päätin lähtee, niinku edellisessä postauksessa kerroin:) No olihan se hyvä että lähin...alussa luulin et tulee tylsää mut löysin uuden tuttavuuden jonka ansiosta oli erittäin hauskaa ;)) Kun yö oli vietetty oli hyvän aamupalan aika ja sitten shoppaileen...ostin mä sieltä pari juttua :D

matkaan tarttui tämmösiä:






























Elikkäs tuli ostettua Svean kangas kassi...oli niin kivan värinen ja alennuksessa ja kaikkee (on hyvät perustelut :D no mutta kangaskassia oon hakenut jo aikoja joten hyvä löytö!). Sitten nuo 5 leffa pokkaria...miksei kaikki leffat voi olla tommosissa kuorissa? Siinä säästettäisiin luontoa ja ne vievät paljon vähemmän tilaa ja ovat halvempiakin! Me likes<3 ja sitten vielä tuo Snö:n kaulakoru...aivan ihana en malta ottaa sitä poies ollenkaan :)) eikä mun makuun edes liian juhlava vaikka kävi mielessä, mutta pieni bligbling tekee ihmeitä ja tekee asusta mukavan tyylikkään vaikka mitä pukis :DD jopa hötsyt ja topin saa näyttään kivalta tommosella :))!

Mulla on muutenkin hyvä mieli nyt vaikka huomenna on psykan koe ja lukeminen on vähäsen huonolla pohjalla, mutta kun on vaan tiedossa kiva viikko kun psykan koe on viimenen ja sitten on tiistaina vapaapäivä ja maanantainakaan en muutakuin käy koululla vääntämässä sen kokeen :)..Ensi viikkoa ootellessa vielä biisi ja aatteita;


Musaluokalla kun olen, niin minulla on ollut ilo päästä yleisöksi tämän kappaleen harjoituksiin:) hienosti menee!


Odotan alkuviikolta..

Psykologian koetta
Vapaa-päivää
Lepoa
Miestenpuolikkaita
Ystäviä
Vähemmän stressiä
Pianon soittoa
Uutta jaksoa
Uusia aineita ja opettajia
Ja tietysti Onnea
<3

~tanita

3 kommenttia:

  1. tää ei liity tähä postauksee yhtää mut minkä järjestön kautta sä oisit lähdössä vaihtoon ? :--)

    VastaaPoista
  2. hanna// oon lähössä exploriuksen kautta :))
    ja
    essi// kiitos se on ihan mun väreihin soppeli kun tota tummansinistä löytyy :DD

    VastaaPoista