torstai 15. syyskuuta 2011

decide

Moikka! 

Nyt voin purkaa teihin turhautuneisuuttani! Miks mun vanhemmat antaa mun aina valita kaikessa ja sit oon aina ihan pää sekasin päätöksen teiosta! Helpompaa olis vaan kun sanottais tee näin ja tee noin, mutta oon kuulemma jo "niin iso tyttö" että osaan päättää itte. Ja kaikkein hankalinta on se että aikaa on aina niin pirun vähäsen!

Tälläkertaa ois päätettävänä lähteäkkö niiden kanssa huomenna laivalle, vaiko mennä Karoliinan muistotilaisuuteen ja olla kotona yön yli itekseen..vaikka enhän mä yksin olis;)

Äääääää tahtoisin kovasti laivallekkin, mutta vapaa vanhemmista houkuttaa kamalasti! Tää on kyllä vaikeeta, laivalle tosin pääsee koska vaan, mutta tää Karon muistotilaisuus on vaan kerran...ehkä mun pitäis vielä kerran mennä muistaan kaveria, ois se sen arvosta<3!


Kuvat We <3 It

Muoks muoks* elikkäs laitan nyt vielä tähän, elikkäs päädyin nyt sitten laivareissuun kaikesta huolimatta ja ennen kuin kaikki miettii kuinka kamala oon että pistän jonkun risteilyn kaverin muistotilaisuuden tilalle, niin voin sanoa että olen Karoa käynyt muistamassa ja tulen käymään jatkossakin, mutta teen sen mieluiten yksin tai yhden kaverin seurassa, jotta kuulen omat ajatukseni ja saan muistella kaikessa rauhassa...

~tanita










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti