lauantai 24. syyskuuta 2011

Scarf lover

Tosiaan...eilen oli tosi kiva päivä vaikka koinkin aika suuren pettymyksenkin, mutta ei siitä sen enempää jokku ihmiset vaan on mitä on. No mutta siis vikoilla tunneilla oli liikkaa ja sitten menin sinne bussilla vaikka olin skopalla koulussa. Sylville olin antanut mun skopan avaimet ja se tuli sitten hakemaan mut kaupista kun pääsi..kaikki meni siihen asti hyvin kunnes onnistuin laittaan avaimet skopan penkin alle ja eiköhän se mennyt lukkoon, eikä skopa ilman avaimia mihinkään lähe :DD Saatiin siitä hyvät naurut kun ooteltiin tayssin parkkipaikalla että äiti tuo vara-avaimet. Essi joutu ootteleen mua sitten koska sade "yllätti" ja mulla oli kriisi takin kanssa, kun en oo vielä jaksanut käydä semmoista tälle syksylle ostamasssa. Essi siis joutui mua ootteleen ja kun sitten päästiin kaupunkiin niin käytiin Jämerästä hakeen Essille maoli ja sen jälkeen suunnattiin kohti koskaria, koska sää ei vaan sallinu Hämeenkadun edestakas ravausta :). No molemmat meistä löysi huivin..olin aika hämmästyny että tein mun ostokset ginatricotista, kun se ei oikeen ole mun kauppa...mutta ostin sitten sieltä täydellisen huivin (joita tulee lisää kun raahaudun seuraavan kerran kaupunkiin) ja leggarit+topin..sitten ostin vielä lompakon spiritstoresta, kun Englannin löydös (Ted Barker) saa levätä hetken aikaa, etten runno sitä ihan piloille kun pyörii millon missäkin :D No sitten shoppailu reissu päätyikin "lyhyehköön" juttu tuokioon Essin kanssa ja jumituttiin puolekstoista tunniks mäkkiin..kyllä naurettiin ja oikeen kunnolla ku kertoiltiin juttuja. Takas tullessa päätettiin kiertää päättärin kautta ja kun bussi kuski sammutti valot..säikähdettiin ettei se lähdekkään enään sieltä...no onneks oltiin väärässä. Jäin bussista Vilman kohdalla ja lähdettiin sen kanssa sitten sateeseen pienehkölle kävely lenkille...kaiken kaikkiaan semmonen 6km lenkki tehtiin...Semmonen päivä ja hauskaa oli!








Pitäähän sitä olla aina pari teinipeili kuvaa!





























































Kuvat otettu tänä aamuna ja oli ihan täydellinen aamu..heräsin 10.50 ja katsoin miesten puolikkaita pari jaksoa :) <3 sitten pukeuduin ja kuvailin.

~tanita

2 kommenttia: