torstai 22. syyskuuta 2011

Sun hellät kasvot ennen maailmaa jo se ois ihanaa...yhdessä oltais onnellisia mä rakastan sinua


Uusi jakso alkoi. Aineina musiikki, kuvaamataito, liikunta, kemia ja rakastamani pitkä matematiikka <3. Mulla on kauhea syksy fiilis päällä. Villapaidat, villasukat, kaulahuivit, tee, nojatuoli...kyllä syksy on rakkautta. Oon alkanu löytään mun syksyn kappaleita ja osa on suomalaisia! :O Ei ihan normaalia multa, mutta hyviä kappaleita kuitenkin. Tänä syksynä syksy on mun vuoden aika <3 Aion uudistaa mun vaatekaappia massiivisilla villapaidoila, -sukilla, -huiveilla ja muilla villasilla jutskilla ja syksyn väreillä! Syksy on kyllä kiva vuodenaika, oli sitten sateista tai vaikka millaista säätä en aio kirota kastumista, mutta lupaan vaihtaa kuivat sukat jalkaan etten vilustu!


Ihme kyllä mä tyksin tätä biisiä!

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti