maanantai 23. huhtikuuta 2012

Next weekend

Nyt näitä postauksia tulee ihan kauheeta tahtia, mut mitäpä tuosta.
Elikkä kun oon tässä maannut jo pari päivää ja huomenna sama meno kuulemma jatkuu, niin oon pohtinut mun yyber pitkää ens viikonloppua <3 Meillä kun on yksityinen koulu, niin lomapäivänä on myös maanantai, joka on ainakin tampereen kouluissa harvinaista.

Kuitenkin ollaan suunniteltu että nähtäis pienen tyttöporukan kesken perjantaina ja minäpä näistä ihanista kevät päivistä innostuin niin, että kekkasin tämmöisen picnic idean. Kun kerran on kuitenkin maa vähän jäässä ja peppu varmaankin jäätyisi, niin miksei siirrettäisi picnic ideaa ylemmäs ja mentäisi kerrostalon katolle hengailemaan. Keskellä kaupunkia asuvilla isovanhemmillani on ainakin mahtava mahdollisuus hengailla siellä katolla...se on kai vähän niinkun suunniteltu niin. Ainakin mun silmään se näyttää just oivalta chillailu paikalta ;). 
Kaverit varmaan nauraa mulle kun lukee tän ja miettii, että mistäköhän toikin seko noita ideoitaan kiskoo, mutta jos sää suosii olis tosi mukava mennä sinne retkeileen. En oo vaan vielä uskaltanut kurkkailla perjantain säätiedotusta. Mutta aina voi pukeutua lämpimästi jos tuulee. Sateeseen ei katolla auta kyllä mikään :D.

Ja joojoo tiiän että piti mennä hienoon ravintolaan istuskeleen ja nauttiin kunnon ruuasta, mutta toisaalta ei picnic sitä tarkoita että ruoka olisi sen huonompaa :) veikkaan kyllä etten saa koko poppoolta siunausta tähän :P

from we<3it





















~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti