lauantai 5. marraskuuta 2011

Ps. I love you~






























Kaikki alkaa parisuhteeseen ja oon erittäin onnellinen niiden puolesta. Ittellä ei ees aikaa olis kellekkään vakituiselle juuri nyt:) mutta tää ajatus tähän postaukseen tuli aivan ihanasta kirjasta Ps. I love you (suosittelen kaikille!). Elokuvakin on varmasti ihana, mutta en oo vielä sitä ittelleni haalinut.


Ja oon tajunnut että tää mun blogi jakaa tällä hetkellä mun elämän pohdintoja ja aikaa oman vaatekaapin sisällön kuvailuun ei oo ollu...voi mua ehkä pitäis alkaa ottaan kuvia asukokonaisuuksista yms. No mutta voisin vaikka tänään kuvata mun viron ostokset:) ostin muuten pari päivää sitten takin aivan ihanan lämpönen nyt kelpaa ootella talvikelejä:D! Kuvia tulee kun tulee!

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti