lauantai 11. helmikuuta 2012

Be positive

Yritän ajatella mahdollisimman positiivisesti, mutta vieläkään en ole löytänyt mitään positiivista hiusteni väristä. Tulimpa muuten ajatelleeksi, etten ehkä suutuspäissäni eilen maininnut että ei nämä nyt ihan lakanan valkoiset ole, mutta kuitenkin liian vaaleat ja vaaleammat kun mun edellinen blondi. Jotkut kohdat jopa vois sanoo oikeesti olevan valkosia ;O miten se kampaaja tän teki? No mut anyway hyväpuoli on että ompahan terveet latvat ja vähän kevenetyt hiukset (vaikka se massa niihin hiuksiin palaakin kuukauden jälkeen ihan entiselleen). Mutta mitä tälle värille voi tehdä? En uskalla kotona alkaa värjäämään, koska kun on pitkään ollu blondatut hiukset niin saattaakin keskiruskea tehdä tempun ja muuttaa hiukset vihreäksi, mutta en viitsisi kampaajallekkaan heti mennä, kun kuitenkin ajan saantikin aina kestää. Ja joo olisi pitänyt sanoa että sori vaan mutta nää on kamalan väriset, mutta kampaamon valot petti ja kun tulin kotiin näin vasta lopputuloksen. Murrrr

Toi vanha väri ei ollu oikeen mun mieleen, mutta parempi ku tää nykynen...Haluun noi takas, et voin mennä uudestaan kampaajalle...eri kampaajalle !


Pitäisikö mun laittaa teille kuvaa näistä mun suortuvista, että ymmärtäisitte mun tunteen?

Aasin silta hopsalaa ja sitten iloisempiin asioihin. Pitäisi mennä hakemaan kummilahjaa tulevalle kummipojalle ja myös jonkun näköinen mekko voisi olla ihan hyvä idea. Kaapistakin löytyy parisenkymmentä mekkoa, mutta ei ne oikein tahdo mikään sopia tähän tilanteeseen. Ja ehkä haluankin uuden mekon :D

Niin ja sitten olen kaavaillut ostavani kameralle jalustan, niin asukuvien otto olisi paaljon helpompaa ja olokin alkaisi olla kuin kunnon bloggaajalla ;)



~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti