tiistai 9. lokakuuta 2012

10/09/2012

Mun viikko on alkanut aivan mainiosti! Maanantai meni vaan koulussa lähinnä istuskellessa ja rupatellessa lähimmän vierustoverin kanssa. Ekaa kertaa oikein kunnolla otti päästä Amerikka, kun pääsin postofficelle ja tajusin, että niiden palvelu aika on ainoastaan silloin kun oon koulussa. Eli en voi lähettää yhtikäs ainoota pakettia minnekään koskaan. Veikkaan kyllä, kun hostsisko sano että kyllä me jotain keksitään, että lähden sitten joku päivä 30min etuajassa koulusta niin käyn laittamassa pikkuveljen lahjan postiin. Toivottavasti onnistuu! Itse sain ensimmäisen paketin Suomesta Lauantaina ja se tuotiin ihan kotiovelle asti. Olin tosi tyytyväinen, ettei täytynyt lähteä hakemaan sitä pakettia mistään. Huomenna sen sitten availen kun täytän 17v. Normaalisti ajattelisin, että huija kun on vuosi kulunut taas nopeasti, mutta tällä hetkellä ajattelen lähinnä, että vuoden päästä ajokortti! Oikeastaan saan ajokortin täällä jo varmaan ennen Joulua, mutta se ei vaikuta siihen, että miten saan ajaa Suomessa. Tänään Tiistaina en oo oikeastaan tehnyt mitään erikoista. Mulle saapui tänään toinen hostsisko Indianasta tänne. Oikein mukavalta tytöltä/naiselta vaikuttaa. Mun pitäis joskus varmaan tehdä oikein kunnon selostus mun hostperheestä tänne. Kun en ehtinyt sitä mitenkään mainostamaan ennen kun lähdin. Eipä tänne kummempia. Ens kerran kun postailen, oon vuotta vanhempi. Aikas huisia että Suomessa on jo mun syntymäpäivä. Aikaero kunniaan!

Oikein mainiota viikkoa kaikille!






~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti