torstai 4. lokakuuta 2012

Sairastelua part 2

Tiedän, että olen vähän jäljessä, mutta kuuntelin ekaa kertaa tän biisin ihan äskettäin ja se on aikas suloinen. Onhan tuo Robin vähäsen ehkä kehittynytkin tuon musiikkinsa kanssa, mutta tuon räppikohdan olisin itse jättänyt pois.


Nyt kuitenkin kiitos antibiootin ja sen rokotuksen, niin olo on paljon parempi! Neljä päivää oon nyt sairastellut ja kolmena päivänä oon jäänyt kotio lepäämään. Tainno Tiistaina en kyllä levännyt kotona, mutta anyway. Huomenna ajattelin palata kuluttamaan koulunpenkkiä, kun olo on jo parempi ja alkaa aika käymään melko pitkäksi täällä neljän seinän sisällä. Kävin mä parikertaa ulkona kääntymässä tänään, mutta muuten oon aika paljon vaan istuskellut koneella, kun eipä tässä oo muuta oikein edes jaksanut tehdä. Ja oon pari jaksoa Suomen BB:stäkin nyt kattonut. En voi kyllä väittää että olis paras kausi menossa, mutten myöskään mikään kova ole BB:tä yleensäkkään seuraamaan, että sinänsä en tiedä. Kuitenkin ihan hyvä fiilis on nyt kun olo on aikas paljon parempi kuin eilen.

Hauskaa viikonloppua sinne kaikille! :)

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti