torstai 25. lokakuuta 2012

Time runs!

Tää viikko on mennyt ihan hujauksessa. Maanantaina siskon auto sano sopimuksensa irti ja se on nyt sitten huollettavana. Toivottavasti se saadaan pian kuntoon. Perinteisellä Amerikan koulubussilla ollaan tässä nyt kuljettu tää viikko ja ei mulla muuta valittamista oo, kun se kamala melu mitä ne lapset pitää koulun jälkeen. Kai se on ihan ymmärrettävää, 8h koulupäivän jälkeen itse kukin haluaa vähän päästellä höyryjä. Täällä kun nuo ihan pienimmätkin viettää kokonaiset 8h koulussa. Se on mun mielestä ihan liikaa 6 vuotiaille! Mun ihana 11v nephew on pitänyt mulle viimepäivibä seuraa koulun jälkeen kun oon yrittäny nukkua päikkäreitä. Homecomingista ja Baton Rougesta tulee kuvia piakkoin! :)

Mainiota viikonloppua sinne Suomeen. Kuulin että ainakin Tampereella nautitaan jo ensilumesta. Miten se ei koskaan mun aikana tuu näin varhain?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti