torstai 13. syyskuuta 2012

Kuulumisia LA:sta

Hey,

Mä oon taas/edelleen niiiin onnellinen olostani täällä. Oon jo useemman kerran mennyt verannallekin istuskeleen ja ihaileen Louisianan kauneutta. Mä en vaan jostain syystä voi lopettaa hymyilyä. Kaikki on täällä niin mukavasti. Ja nyt kumoan kaikki muut vaihtariblogit sanomalla, että tää on tähän mennessä ollut pelkkää ruusuilla tanssimista. Tiedän että ei tuu oleen niin koko vuotta, mutta nyt vielä ainakin on. Ainoa epämukava asia on aamuheräämiset, mutta niitä mulla olis Suomessakin, joten empäs valita. Paremmin herään, kun tiedän, että ulkona on lämmin ja aurinkoa. En oikein voi tehdä muuta kun hehkuttaa oloani. Oon oikein ihastunut rakastunut mun hostfamilyyn ja niiden pikkuseen Jasmine koiraan, jonka takia en oo oikeestaan kauheesti omaa karvaturriani edes kaivannut.

Toivottavasti tää antaa nyt mielenrauhan joillekkin, koska mulla on kaikki hyvin, ei oikeastaan hyvin vaan aivan mainiosti! Muistelen tietty tätä oloa niinä päivinä, jolloin en haluais edes nousta ylös sängystä. Uusia kuvia mulla ei nyt ole oikeastaan tänne laittaa, mutta sain vähän väriä tähänkin postaukseen onneksi.








Täällä muuten menee päivät älyttömän nopeasti! Mä oon ollut täällä jo kohta kaksi viikkoa ja vieläkään tää ei tunnu todelliselta olla täällä ja elää näin! Ehkä se viivästyttää koti-ikävää.

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti