perjantai 21. syyskuuta 2012

Oma lehmä ojassa

Mulle on iskenyt joku flunssan oloinen päälle nytten ja sen lisäksi kauhea hinku päästä shoppailemaan. Mulla on kymmenkunta asiaa, jotka oikeasti tarvisin ja toiset kymmenkunta, jotka oikeasti haluaisin. Onneks pääsen siinä samalla ittellenikin osteleen kaikkee, kun meen osteleen synttärilahjoja. Hyvä peitetarina;). Tää flunssa on vähän vienyt voimia parina viimepäivänä, että oon ollut tosi uninen, mutta muuten se ei oo fiilistä lannistanut olenkaan. Tänään meninkin ensimmäistä kertaa kouluun perinteisellä schoolbusilla ja olihan sekin kokemus. Bussimatka oli aivan juuri kuten elokuvissa. Oli meinaan vilskettä siellä bussissa. No mutta menen mieluusti joskus uudestaankin. Bussilla kulkemisessa ainoa miinus oli aikaisempi herätys, koska kello pirisi lohduttomasti jo 05:15 a.m. Tänään sitten mulle tuli yks oikein tietäväinen amerikkalainen tyttö jutteleen, joka ensimmäisenä tietty kysy että mistä oon kotoisin. Eipäs muuten sitten uskonutkaan että olen Suomesta, koska olin kuulemma ihan kuin kaikki ihmiset Ranskasta, koska mulla on blondit hiukset ja siniset silmät. Pidättelin siinä naurua, koska sen stereotypia ranskalaisista meni vähän metsään. Mun hiukset on muutenkin saanut täällä kamalan paljon huomiota, koska ne on vähän kiharat ja blondit. Jokaiselle oon sanonut ettei ole mun oma luonnollinen hiusväri ja nyt se alkaakin pikkuhiljaa juurikasvusta näkymäänkin. Pitäis varmaankin mennä värjäyttämään se piiloon tässä joku viikko, kun on Homecoming tanssitkin ens kuussa.

Unohdimpas muuten sanoa, että skypetin eilen Tuulikan kanssa ekaa kertaa. Se on ollut jo 3kk siellä Australiassa. Huija kun se aika vaan kiitää. Muutenkin oli hassua jutella ihmiselle joka elää jo seuraavaa päivää. Laskeskeltiin, että palaillaan molemmat Suomeen aikalailla samoihin aikoihin. Oli tosi mukava puhua pitkästä aikaa. Nyt mä taidan hautautua peiton alle potemaan flunssaa ja nukkumaan univelat poies, että oon sitten huomenna huippukunnossa, kun skypettelen kotiin ja mennään siskon kanssa johonkin Show'hun illemmalla!



Eipä mulla tähän oikein mitään erityistä kuvaakaan ole laittaa, paitsi tuo helvatun lehmä joka asuu toisella puolen tietä herätti mut yks aamu kauheella metelillä. Olin ihan varma että sillä roikkuu jalasta alligaattori, kun se piti niin kovaa meteliä, mutta selvisikin, että se vaan huuteli MUUMUU huvikseen. Kello 5-6 a.m...


Mahtavaa viikonloppua kaikille!





~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti