tiistai 11. syyskuuta 2012

9/11

Tokaviikko on lähtenyt mainiosti käyntiin, josko vähän oon sekasin viikonpäivistä. Olin jotenkin ihan varma että tänään on maanantai, mutta kappas onkin jo tiistai! Koulu on aika rentoo ja päivät menee nopsasti. Kesken koulupäivän oli palokunnan paraati, tornien muistoksi, eipä ollut kummoinen, mutta hieno ele kuitenkin. Koulun jälkeen mentiin siskon kanssa suoraan hommaamaan mulle prepaidia, lunchboxia, eväitä ja muita koulujutskuja. No prepaidia en saanut, koska ne sano että kuulemma mun puhelimeen ei saa yhtikäs yhtään liittymää. Selvittelen asiaa, koska en viittis turhaan ostaa jotain halppiskapulaa täältä, että saisin liittymän. Empä mä muutenkaan vielä tartte pahemmin tuota liittymää, koska empä mä kauheesti kerkee vapaa-ajalla kavereille tekstaamaan tai soittelemaan. Kaikki muut tavarat kyllä saatiin ostettua mitä pitikin. Oon kovasti miettinyt, että pitäiskö liittyä koulun tennisclubiin. En oo mikään erityisen mahtava tenniksessä, mutta tykkään siitä kovasti. Täällä on vaan toistaseks ollu niin paljon tekemistä, etten ainakaan varmaan vielä tällä viikolla sinne säntää.

Oon alusta asti jutellut paljon ihmisten kanssa, mutta nyt parina viimepäivänä oon jutellut koko perheen kanssa ihan tositosi paljon. Kaikki tulee aina kilpaa rupatteleen niitä näitä. Ja joka päivä kysyy joku, että pidänkö mun koulusta (no pidänhän minä!).

Eilen jo mainitsinkin, että koti-ikävä ei ole vielä yllättänyt ja kun sitä on kaverit kovasti täällä kyselleet, että joko oot koti-ikävää potenut, niin ihmettelevät hirveästi, kun vastaan etten oo yhtään vielä. Kyllä se sieltä (valitettavasti) vielä tulee, mutta en mä sitä jää ainakaan oottamaan!

Tässä pari heikonpuoleista instagram kuvaa (oon muuten instagrammissa nimellä tanitab_, mikäli jotakuta kiinnostaa!) musta, ettette vaan unohtais miltä mun pärstä näyttää:D! Hauskaa viikkoa kaikille!






~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti