torstai 6. syyskuuta 2012

Louisianassa part 1

Louisianaan siis saavuin Maanantaina ja pikkuhiljaa alan asettua taloksi. "Koti" tuntuu kotoisalta, ihmiset on tosi kilttejä ja kiinnostuneita. Meillä on maailman toiseks söpöin koira Jasmine (7kk) täällä! Ja ettei kellekkään jää epäselväksi niin maailman söpöin koirahan on oma ihana Rasmus mussukkani. Jasmine toivottavasti vierottaa vähän Rasmusikävää. Mitäs muuta, asutaan kirjaimellisesti keskellä peltoja ja meillä on ihka eläviä KANOJA takapihalla! Täällä kulkee koulubussi niinkuin kaikissa amerikkalaisissa High School leffoissa. Ite kyllä kuljen siskon kyydillä kouluun. Oon suunnitellu suorittavani täällä ajokortin ihan vain huvin vuoksi, koska vaihto-oppilaat eivät saa ajaa autoa.

Koulu alkoi tiistaina ja oon siis ollut nyt kolme päivää koulussa. Tuntuu ihan mukavalta paikalta, vaikka voin sanoa kyllä, että kemia ei tunnu yhtään helpommalta englanniksi käännettynä:D. Mulla on onneksi vain neljää ainetta, mutta mulla on sama aikataulu joka ikinen päivä Jouluun saakka, että voihan se alkaa vähän jossain kohtaa tympimäänkin. Oon tutustunu sekä muihin vaihto-oppilaisiin että myös noihin paikallisiin, koska itellä tavoitteena on välttää sitä vaihtariporukkaan jumittumista niinkuin useilla käy.

Eipä mulla muuta tällä erää, koitan päästä arkeen mukaan ja päästä yli jatkuvasta väsymyksestä!

Tässä ensin pari kuvaa saapumis päivältä:































Ja nyt kun on 3 ensimmäistä koulupäivää takana ja pakko sanoa, että viihdyn siellä hyvin. Koulupäivät tuntuvat tosi lyhyiltä ja opiskelu on rentoa. Toivottavasti ei muutenkaan tosta koulusta tarvis ottaa mitään stressiä vaihtovuoden aikana, koska tän kuuluis olla stressivapaata aikaa!

Tässä vähän kuvia pihapiiristä:

Takapiha

Host-sisko ja Jasmine

Takapiha vähän eri kulmasta

Jasmine






Tässä on meidän muut "lemmikit", en tosin ite ajatellut olla niiden kanssa kovin paljoa tekemisissä :D tää kameran linssi takana oleva etäisyys riittää meinaan mulle aivan mainiosti! 

"Koti"






~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti