maanantai 17. syyskuuta 2012

3rd monday in LA

Tulin tänne vähän kertoon mun kolmannen viikon alkamis kuulumisia. Ja sehän on alkanut mainiosti. Voi että kun mun blogi on kamalan positiivinen. Itse lueskelen varmaan parhaillaan 10 muuta vaihtariblogia ja jokaikisessä on kauhean surumielinen tunnelma, siitä kuinka alku on ollu tosi vaikee ja rankka yms. Tottakai oon pahoillani muiden puolesta joille on näin käynyt, mutten voi enkä aio kuitenkaan peittää sitä kuinka hyvin mulla täällä menee, koska en nää syytä miks vähättelisin mun onnellisuutta. Oon todennäköisesti hymyillyt tän kahden viikon aikana enemmän kun normaalisti hymyilisin kokonaisessa vuodessa. Ja se hymyily ei johdu siitä, että vaihtojärjestö käskee hymyilemään tauotta vaan se johtuu siitä, etten voi lakata hymyilemästä, koska kaikki on niin kivaa ja oon vaan niin onnellinen. Toivottavasti tää moodi jatkuu mahdollisimman pitkään.





Nyt kuitenkin täytyis ehtiä vielä nukkumaan semmoiset 6h ennen kouluun lähtöä. Saattaa vähän väsyttää huomenna. Tällä kuitenkin mennään eikä meinata! Adios!

~tanita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti